Acum 5 ani

Judeţul Braşov se numără printre cele mai dezvoltate regiuni din cadrul francizei ”La Doi Paşi”

Judeţul Braşov se numără printre cele mai dezvoltate regiuni din cadrul francizei ”La Doi Paşi”

Programul include peste 400 de magazine deschise în toată ţara

 

 

 Braşov, 1 noiembrie 2012: La opt luni după ce METRO Cash & Carry România anunţa startul oficial al programului ”La Doi Paşi”, reţeaua numără deja peste 400 de magazine în toată ţara. 31 dintre acestea se găsesc în judeţul Braşov, care devine astfel una dintre cele mai dezvoltate zone din cadrul francizei, alături de Bucureşti şi Constanţa.

 La nivel naţional, regiunile cu cea mai ridicată rată de creştere sunt Bucureşti cu 31 de unităţi operaţionale, Constanţa cu 28 de magazine, urmată de Iaşi cu 24 de magazine deschise. Fiecare magazin „La Doi Paşi” trece printr-un proces de remodelare, în urma căruia este amenajat la standarde înalte de merchandising, cu ajutorul specialiştilor METRO Cash & Carry România.

 Programul a fost conceput într-o manieră care să le ofere micilor comercianţi independenţi un sprijin real, resimţit în creşterea afacerii lor de la o lună la alta. Evoluţia înregistrată de către magazinele „La Doi Paşi” de la intrarea în reţea, ne confirmă faptul că instrumentele de marketing şi consultanţă de afaceri pe care le punem la dispoziţie generează rezultate vizibile la scurt timp după ce afacerea a trecut printr-un proces de remodelare”, declară Marc Carena, Director Management Clienţi  METRO Cash & Carry România.

 Micii comercianţi tradiţionali care aleg să adere la franciza ”La Doi Paşi” au şansa de a face parte dintr-o reţea naţională şi de a beneficia de numeroase avantaje care să îi ajute în creşterea competitivităţii pe piaţă. METRO România le oferă proprietarilor magazinelor ”La Doi Paşi” consultanţă în anumite domenii cu impact major asupra dezvoltării afacerii lor, prin servicii precum: cursuri de instruire pentru angajaţi şi consultanţă pe toată perioada desfăşurării parteneriatului, de la consultanţă privind alcătuirea sortimentaţiei, până la monitorizarea profesională a preţurilor adaptată la sectorul respectiv. Clienţii beneficiază, de asemenea, şi de asistenţă pentru marketing. La fiecare două săptămâni, METRO Cash & Carry România publică broşuri publicitare şi promovează selectiv produsele proaspete şi ultra proaspete, precum şi produsele marcă proprie care aduc un plus în diferenţierea acestor magazine în piaţa şi în preferinţele consumatorilor finali.

 Spre deosebire de modelele obişnuite de franciză, programul „La Doi Paşi” permite proprietarilor de magazine să-şi păstreze independenţa financiară şi operaţională, pe durata întregii colaborări. METRO Cash & Carry România reuşeşte, astfel, să construiască un parteneriat de durată şi reciproc avantajos cu comercianţii independenţi.

 Un program similar de franciză susţinut de companie pentru clienţii revânzători se desfăşoară cu succes în Polonia, Serbia, Croaţia  şi Bulgaria, sub branduri locale.

 METRO Cash & Carry este reprezentată în 30 ţări cu peste 700 de magazine cash & carry. Cu peste 120.000 angajaţi în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 31 miliarde € în 2011. METRO Cash & Carry este o divizie de vânzări a METRO GROUP, unul dintre liderii comerţului la scară mondială. În 2011, vânzările METRO GROUP au atins cifra de 67 miliarde €. Compania numără aproximativ 280.000 de angajaţi şi operează 2.200 de locaţii în 33 ţări. Performanţa METRO GROUP se bazează pe forţa diviziilor sale de vânzări care operează în mod independent pe piaţă: Metro/Makro Cash & Carry – liderul internaţional în comerţul cu ridicata cu auto-servire, hypermarket-urile Real, Media Markt şi Saturn – lider pe piaţa bunurilor electronice şi electrocasnice din Europa şi magazinele universale Galeria Kaufhof. Informaţii suplimentare pe: www.metrogroup.de.

 METRO Cash & Carry România este parte integrantă a METRO Cash & Carry Internaţional şi a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Astăzi, reţeaua numără 32 de magazine în 24 de oraşe. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi Piteşti şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Brăila, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. Informaţii suplimentare pe: www.metro.ro.

  Adina Tîmplaru
Head of Corporate Communications

METRO Cash & Carry Romania
Bd. Theodor Pallady 51N, Cladirea C6, Corp A,
Sector 3, Bucureşti
Tel/ Fax: +40 (31) 423 4140 / 4102
E-mail: adina.timplaru@metro.ro; pr@metro.ro



« inapoi la stiri